det känns som lov




igår var jag och hade lite biomys med två av mina favoriter. vi såg trassel och det är nog min nya favoritfilm. jag blev faktiskt kär i en av huvudpersonerna, och han är tecknad lixom ... hur som helst så hade jag en mycket trevlig eftermiddag/kväll med malin och finke. en middag med en massa prat blev det dessutom. mysfaktor på max.

igår var det studiedag, och idag åkte jag bara ner på ämneshandledning sen var jag ledig. det känns fanimej som lov, speciellt när man inte har några träningar på kvällen heller. jag är verkligen inte van vid det, men det är skönt. riktigt skönt. igår började jag dessutom med rehaben igen, vilket förmodligen kommer vara mitt liv i några veckor framöver. veckor, det är vad jag kommer ge det denna gång... INTE månader. men det är lugnt, hade inte tänkt göra det heller. idag på min lediga dag blev det faktiskt en liten löptur .... åt helvete va tungt det var. nja, så vältränad är jag ju tyvärr inte. just därför ska jag komma igång, wish me luck.

imorgon är det dags för skola igen. lovet slut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0