fin kväll

vilken härlig kväll det var igår. det blev att fira bästa vän med god mat och många fina och efterlängtade vänner. det bjöd på mycket goda pajer som jag och annsen stått och fixat med dagen innan. skulle ha kunnat äta hur mycket som helst! det blev iallafall en lyckat kväll, och det fortsatte i ÖL-spelet och "jag har aldrig"-tappning, där mói kvällen till ära var dealer och domare. för ja, sen fortsatte kvällen för de flesta av tjejerna i stan på nån fancy klubb med massa dans, och jag åkte hem till ett tomt hus och somnade fridfullt. det var faktiskt ganska skönt, och hur sugen jag än var på ett glas vin så hade jag extremt roligt med att dricka min lättdryck äpple också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0