fredag!!

det är helt sjukt. jag kan inte fatta att det var;
mer än en vecka sen jag var ledig i två dagar,
det var fyra dagar sen anna fyllde 19 år,
det var fem dagar sen jag spelade senaste matchen,
och att det har gått en hel jobbvecka redan!

det känns verkligen som att allt detta hände igår, eller högst i förrigår. vart tar dagarna vägen? visserligen är det rätt skönt, för med det här vädret vill man ju nästan bara sova bort dagarna eller hur? sen har man ju en hel del att längta till... julen, nyår, 2012, mars nästa år, osv osv...
för övrigt så är jag glad att det är fredag, och dessutom löning på det. (igår var jag mindre glad, åkte hemifrån 06.15 och kom hem 21.30... inte heeelt okej) men hur som helst så satt det fint på kontot och nyss satte jag över hela på sparkontot, så vi kan betala färdigt resan när de har kommit in. annars så känns det rätt bra med tanke på julklappar som ska inhandlas. självklart är det lite jobbigt med pengar, med tanke på att det har och kommer gå åt rätt mycket.men jag vet i stort sätt vad jag ska ge till alla, och de håller sig nog inom en helt okej budget. och tänk va skönt att ha klart julklapparna redan nu eller om en vecka? hur skönt som helst kan jag meddela. så sen kan jag bara njuta av diverse julmarknader, julbak, julbord som ska avverkas. hur mysigt som helst ska det bli med jul tycker jag, och jag ska njuta extra nu i helgen då det är dags för första advent och det ska bakas lussekatter!
ikväll blir det myskväll med mallanbrallan och annsensvansen.
det är helt absurt att jag knappt har en bild på oss tre tillsammans, med tanke på att vi gjort så mycket PLUS att vi spenderar i stort sätt varje fredagkväll tillsammans... det ska vi därför ändra kvällen till ära.
ps. ni är bäst. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0