trött chey

onsdag. kära onsdag. vilken trött jävla dag det har varit ...
tanken var att jag skulle upp imorse och åka till SATS innan jobbet. dessvärre kände jag redan igårkväll att kroppen sa ifrån. så smart som jag var så ställde jag om klockan när den ringde halv sex imorse. det var nog bra för en gångs skull, ibland måste jag nog lyssna på kroppen. hela dagen har jag varit mör och trött, så det var nog skönt med en dags vila. framöver måste jag nog lägga upp träningen lite mer efter hur många matcher jag har på helgen osv osv. men det kommer det med. för övrigt har vi alla varit trötta på jobbet idag. det här vädret ... det är ju lite deprimerande lixom. det känns som att det aldrig blir ljust. klart man är trött då.

det är så mycket jag vill hinna med på dessa lediga timmar på onsdagkvällar. jag vill träffa vänner, för tillfället vill jag fixa med familjens julklapp, jag vill läsa min bok och framför allt vill jag nog hinna ta det lugnt i soffan också. ikväll har jag hunnit med en del. jag är på god väg med albumet, trots att det är mycket kvar. har även hunnit äta middag med mina föräldrar, vilket jag inte gör varje dag, och ska nu lägga mig i soffan och läsa en bok innan grey's anatomy. det är synd att dessa kvällar är så korta, för det är så skönt att få komma hem och ta det lugnt efter jobbet.
har gått igenom så grymt många kort på min familj,
va roligt det är! och så mycket vi har förändrats genom åren.
här är jag och min bror. en helt fantastisk människa om ni frågar mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0