jessica en lördagkväll


efter ett sjukt ovärt (eller värt?) telefonsamtal igårkväll, så låg motivationen till att jobba idag på ungefär nivå noll. men jag pallrade mig dit och avverkade mina timmar... det bästa var ändå att träffa och jobba med sara, det var allt för länge sen vi sågs. det är underskattat så in i bomben. fick även träffa bästa sanna en stund, och vi ventilerade oss alla tre inför varandra. vilket vi är bäst på. mina två fina!
efter jobbet fick jag äntligen åka till min faster och till slut äta lite (läs:mycket) smörgåstårta. ni kan ju bara gissa hur gott det var! kom precis hem därifrån och sitter just nu och smaskar i mig vindruvor ... vad säger det om mig? ja, inte verkar jag kunna sluta äta iallafall. men det är väl bra att värma upp med lite energi och näring, med tanke på att det är match imorgon - eller hur? det är inte vilket match som helst, utan det är HEMMAPREMIÄR I BORGEN! obesegrade är vi, och det ska inte ändras. speciellt inte framför en hemmapublik som förhoppningsvis har orkat sig ner till hallen en söndagseftermiddag för att stötta oss.
SKÅNELA-VÄSTERÅS/IRSTA
15.00
Efter det blir det en tjejkväll med annsen som kommer på besök. kan verkligen behövas just nu känns det som!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0