en månad kvar

vilken helg. sjukt blandade känslor. hade en toppen kväll/natt när det bjöds på kräftskiva med mina stammisar hemma hos stoffe. mycket mat, efterrätt och gott att dricka. vi höll på ända in på småtimmarna innan alla till slut fick ro och somnade i en liten etta. mysigt och lökigt hade vi det... på morgonen var väl vissa piggare än andra, och trots att jag i stort sätt aldrig kom in i den riktiga skönhetssömnen var jag hyfsat pigg. iallafall tills jag satte mig på buss, tunnelbana och tåg och allt vad det innebar. jag tog mig hem iallafall och åkte sen med Rindan till IKEA för att leka lite vuxen för en stund. grabben har ju flyttat hemifrån och han köpte allt från tavla till stekspade... tror han stortrivdes faktiskt. på kvällen var det iallafall dags för personalmiddag i uppsala. jag träffade mina babes linn och becka innan och tog en drink. tråkigt nog kände jag av min mage under hela dagen, så ju längre kvällen gick desto sämre mådde jag. så tåget hem var det enda raka för mig tyvärr. blev dessutom sjukt sentimental av att se och träffa alla sådär. kan inte fatta att jag faktiskt ska åka. 
 
idag började jag dagen med lite träning. som jag sa förut så har jag ju som sagt inte tränat mycket alls förra veckan. men idag är det en ny vecka och nya mål. så jag tog en löprunda när jag vaknat. konstigt och roligt nog så slog jag faktiskt lite av ett rekord på just den sträckan, kanske behöver man vila upp sig i form? sen gjorde jag även lite korta intervaller - har dock inte gjort det på kanske ett halvår vilket gjorde det hela ännu mycket mer spännande. woop woop. tja... inte riktigt samma speed i kroppen som jag hade förut. 
 
och ja, som rubriken säger... idag är det exakt en månad tills jag flyger till London. helt galet... det börjar väl gå upp för mig nu vad jag ska göra egentligen. har mycket att få ihop tills dess, kanske därför magen börjar strejka lite också. idag är det jobb som gäller iallafall, innan tre dagars ledighet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0