surprise

förlåt för bildbomben i förra inlägget. jag var så överlycklig över att datorn valde att samarbeta och ville därför visa er många fina bilder från senaste tiden, utan någon som helst ordning eller struktur. genomtänkt? nja, det vet jag inte men lite bilder är väl alltid roligt? hi hi. 
 
hur som helst så har jag något att berätta. jag tror iåförsig inte att så många läser min blogg, men det gör ingenting. det är nästan bara bra, för jag skriver ju egentligen bara för mig själv. men men, ni som ändå läser ska få veta en sak. som många säkert vet så har jag varit snurrig som fan och undrat vad jag vill göra i höst. jag kom in i göteborg men valde att skrota den tanken eftersom jag inte fick tag i något boende så snabbt. jag fick chansen att åka till Monaco som au pair, men kände mig inte redo för stunden (hade precis kommit hem från resan) och blev därför nekad till slut för en annan tjej som kunde åka på en gång. i efterhand ångrar jag mig rätt mycket, men samtidigt så var det bara bra att jag inte åkte då. jag behövde få ha lite tid hemma med mina nära och kära. 
 
nu är det nåt annat på gång. eller på gång.. det är faktiskt klappat och klart. den 20 september kommer jag ta min resväska, garderob och hela kitet och flytta till London. iallafall för 6 månader framåt. sinnessjukt? jo tack, jag vet. jag tror inte jag förstått vad jag gett mig in på om jag ska vara HELT ärlig... men planen är iallafall att jag ska plugga engelska som huvudgrej, och sen ska jag plugga lite extrakurser utöver det. jag kommer bo hos en värdfamilj tillsammans med en annan student och kanske även skaffar mig lite extrajobb om inte skolan tar för mycket tid. att prata om det här får mig att känna att "är det här verkligen sant?". men ja, jag tror fan det. det är på riktigt. jag ska åka helt själv till Storbritannien och för ett halvår framåt ordna mig ett liv där borta, för enbart mig själv. precis nåt sånt som jag länge velat göra, tror att det kan vara bra för mig. och jag hoppas verkligen att det här blir bra, för tro mig ... jag är egentligen livrädd också! 
 
 
sååå... SURPRISE!! nu vet ni det hi hi

Kommentarer
Postat av: Anna

all kärlek till dig <3

2012-08-15 @ 20:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0