ALLA statusar på facebook säger bara EN sak just nu ...

jag som längtat så till att handbolls-EM skulle dra igång. krypa upp i soffan, slå på handbollshjärtat och bara njuta av att se våra svenska herrar. och nu sitter jag här, lika besviken jag varit alla matcher jag sett. vafan är det här egentligen? jag gillar inte att vara kritisk, för jag vet hur svårt det kan vara att prestera ibland. men det här är ju verkligen allt annat än roligt. ingen rolig handboll alls.

så nu känner jag att det är dags att gå och lägga sig. imorgon ringer klockan tidigt för att jag ska hinna med en promenad innan det är dags att hämta annsen för att sen åka till jobbet. ja, ni hörde rätt; imorrn blir det att jobba med anna. R O L I G T!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0