En torsdagsvinst

Sitter just nu i bilen med en tränare, en materialare och en målvakt. Handbollen är slut för den här veckan. Jag är helt slut i kroppen, i ögonen och i huvudet. Men det känns bra att avsluta veckan med en rejäl vinst borta i åkersberga. 39-20 stod det till slut på tavlan. Hyffsat eller hur?

Nu längtar jag hem till min säng, och önskar lite sömn innan det är dags att gå upp och fightas lite med mina barn för sista dagen den här veckan. För imorgon är det äntligen fredag igen!

För övrigt så är det såna här dagar som man blir lite ledsen i ögat över att man kanske kan missa en möjlighet att kvala upp till allsvenskan. Jag pratar inte om oss som lag, nej nej, vi har stora chanser att få kvals till den högre serien. Nej jag pratar såklart om mig som individ, för jag har valt att göra något för mig ännu större i mitt liv. Men klart att det känns lite i magtrakten när jag tänker på att missa något sånt stort som jag vet att det kan bli bland Skånela-hjärtan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0