Vilka sjuka människor det finns...

Läste klart en bok igår... Inspärrad heter den. Det har tagit lite längre tid eftersom jag läser den på jobbet parallellt som jag läser en annan bok hemma.

Hur som helst så blev den iallafall klar igårkväll. Och jisses va glad och lättad jag är över det... Det var en hemsk bok, riktigt hemsk faktiskt. Sista halvan av den ville jag nästan skippa och lägga ifrån mig den för all framtid. Fy.

Den handlar om något på 70-talet då det verkade ha begått mycket experiment och så med någon så kallas inspärrningsmetod? Jag är inte så insatt. Men huvudpersonen i fråga, ja detta är en verklig händelse till råga på allt..., fick stå ut med diverse övergrepp och drogning av massa mediciner osv. Allt detta från så kallade "läkare" och "sköterskor". Nä, som sagt. Sista delen av boken var jag enbart arg och deprimerad när jag läste. Trots detta kan jag nog säga att det var en rätt värd bok att ha läst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0