söndag

I veckan hade jag träningsvärken från helvetet.. tro mig, idag har jag nog baksmällan från hell istället. får jag välja så föredrar jag nog det första alternativet. alla gånger. men vafan, vi hade brutalt kul igår så det får vara värt det. så fantastiskt kul med lagfest igen. det var verkligen inte igår! 



 
har dessutom helt ledig helg. både lördag och söndag, himla uppskattat! dock är ju lördagen redan slut och den här dagen kommer förmodligen gå i rekordfart den med... har en pain-vecka framför mig då jag jobbar 6 av 7 dagar. och måste dessutom hinna med lite secrets med tanke på att det är någon som fyller finsiffra snart.. men vet ni vad? nästa tisdag drar jag och mina favoritpersoner till New York, hur kuuuul??! kan knappt fatta att det verkligen är dags!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0