when you're dreaming don't ever stop

söndag. söndagsångest? nej inte så värst. inte ännu iallafall. är påväg till Haninge för att träffa min favvoasiat. 

helgen har varit bra. och lugn. det började i fredags när jag och mina två bästa tog vårt pack och körde till österby bruk (okej, jag körde.. de andra knäppte varsin burk i hopp om att få lite festkänsla denna fredag) det gick otippat fort att åka dit, och nej jag körde inte olagligt. eller ja, inte hela tiden iallafall. så när vi kom dig väntade en tokmysigt middag med jättegod mat och massa skratt och prat. så mysigt! jag tog med mig blondinen och körde hem sen på kvällen igen, det var så skönt att få sova i sin egen säng. 

lördagen var inte alltför tillfredställande. försökte mig på träning och ett tappert försök att köpa lite ny inredning till mitt rum (ja.. jag har flyttat hem. en lång historia, men jag är hemma på landet igen) för att lysa upp en annars fruktansvärt grå och trist dag. på kvällen lyckades Finke göra mig på gott humör då vi myste lite med tacos och kattkramar. sen åkte vi ner och mötte upp Tim, Fredric och Anna och tog ett pari biljard och lite boooowling!! så otroligt mysigt att hänga med grabsen igen, vi ses alldeles för sällan. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0