sunday

igår träffade jag anna :D hon har varit nere i falkenberg i en vecka typ, så det var muy najs! <3 i've missed you..!

i fredags sov jag hos malin, vilket var mycket mysigt. vi tog en tripp till märsta först med våra såkallade moppar & hyrde the grudge 2 och köpte maaasssaaa godis! :p sen for vi hem till henne och hade filmmys under filten med godisskålen i högsta hugg. och kanske en kudde för ansiktet malin? :) hihi. sen efter det blev det en lite roligare film, pirates woho ;) malin hade rätt, man skrattar fan fett mycket av den filmen, jag hade glömt det faktiskt haha. men ja, det tog inte lång stund innan jag däcka TOTALT. så malin & ulla satt vakna och skrattade som tokar. sen gick vi iaf upp i sängarna, och pratade lääänge. det var så länge sen malin, och det var riktigt trevligt att få umgås med dig och bara ha det allmänt mys! fler såna här kvällar tack! <3
        igår så åkte jag hem från malin ganska tidigt, för jag skulle hinna med mycket saker på dagen. när min syrra kom efter en halvtimme så slängde vi ordning tre pajer. en rabarber & två hallon. dom festade vi på lite senare, gotti :) sen åkte jag till hallen, där mitt lag skulle ha träningsmatch mot p94 -.- där träffade jag anna, wiho. :D och juuliia :D jag var tvungen att åka vid halv fyra till uppsala där det var kalas som väntade. emmas mormor, alltså min farfars syster hade fyllt 75 år, så då bjöd hon på jättegoda pajer, ost/kex & härlig jordgubbstårta på det! det var riktigt trevligt att träffa den delen av släkten igen :) myyyys.
       när vi kom hem vare bara att sätta sig i soffan och glo på teve. det började med filmen "tonårsliv", gick över sen till min&mammas favoritserie "cold case" , fast slutade sen med "fyra bröllop och en begravning". jag däcka i soffan när jag la mig ner, tyvärr, och sov sen lääänge. när jag vaknade var det nån konsert till nelson mandela som fyller 90 år. jag var väääldigt trött och orkade knappt sätta mig upp i soffan, det är vid såna här tillfällen man önskar att man är liten igen så att pappa kan bära upp en till sängen :) haha.

idag händer inte mycket, hade riktat in mig på att va med anna, men nej det sket ju sig totalt. ikväll är det final i fotbolls- EM! jag hejar dårå på spanien. wihi :D

grattis peter på namnsdagen idag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spanien ska vinna över tyskland :)

2008-06-29 @ 12:47:20
URL: http://heleun.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0