pissväder

jaha kul... jävligt kul. skulle ju springa till hallen, innan träningen. men ja, titta ut genom fönstret - det spöregnar! asså ååååhhhh.. jag blir så arg.. alla mina planer går fan åt skogen^^

bortsett från det har jag varit med hampus idag :) igår kom han hit, och vi tittade på teve hela kvällen, sen slockna vi rätt fort :p vaknade idag av nån idjot som ringde... idag skulle jag nog ha sovit hur länge som helst, men nej.. :p men aja, var lika bra det. efter frukosten fick vi för oss att baka.. haha. det blev två muy goda chokladsockerkakor.. :) så blev det självklart en hel del vännertittande. :D
   han åkte för en stund sen för att han skulle träna p95. och jag fick ju då för mig att jag skulle springa till hallen,och var fett taggad på det dessutom. nu är jag bara riktigt jävla sur... 
  
hoppas jag inte behöver prata med dig idag, för jag är inte föreberedd och jag kommer bara bli alldeles för nervös..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0