wei, 2a i B-final? haha

fan, redan söndagkväll. en hel helg har gått, ännu en gång.

lördag: sthlm cup i nacka bollhall. samling typ halv elva, kom dit kvart över. match tjugo i ett. mot dicken ^^ ja, ett finskt lag. haha. anyway det gick väl helt okej stundtals. sen tabba jag mig självklart i sista anfallet, av bort bollen till dom. och domarn dömde en skitstraff mot oss... vid det läget ledde vi med en boll, och ja... de satt den sista. så lika blev det. aja.. fan nya tag till nästa match. mot sparta, fan alla dessa finnar ^^ aja, den matchen var totalt skitdålig mentalt och när vi väl kom in var det väl praktiskt taget försent. vi förlorade sista mot skuru. men vi hade ändå semifinal på söndagen, eftersom det bara var 4 lag med... :p dessutom träffade jag stoffe också, som kom och tittade :)

söndag: semifinal mot skuru... torsk. men vi hängde bra med, var bättre taggade idag. jag själv gjorde en riktigt dålig insats kände jag... var arg & förbannad mest hela matchen, vilket gjorde mitt spel uselt... och dessutom kändes det som att jag förstörde för alla, för jag gjorde inget bra intryck.. så ja, efter matchen brast det totalt när bemppo kom och pratade med mig. men efter samtal med både henne och jesper kände jag mig mycket starkare. matchen efter var jag som en helt annan person. jag visade knappt att jag var arg och frustrerad (bara lite nån gång :P ) + att jag kände att jag växte i min ledarroll på planen. den matchen vi gjorde då, (3-4 pris) var den bästa på hela helgen. vi kämpade och spelade som ett lag, det var skönt... men ja, sen räckte det tyvärr inte. när vi skulle fixa och trixa och prova lite annat spel, så sket det sig totalt. aja, det har varit en rolig helg iaf (A)

större delen av mitt ordinarie lag var uppe i dalarna och spelade olle strömberg-cup. de åkte tyvärr ut i kvarten mot vallentuna. men en avstängd charlotte (!) och bara en avbytare. ändå bra kämpat tjejer<3 och damerna (a-laget) vann hela skiten :D
   ikväll har jag gjort klart min läxa i naturkunskapen och nu sitter jag med en liten tönt som har burrat ihop sig i min famn... mysimys :) <3

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

va? jag sitter ju här, jag ligger ju inte i din famn? xD

2008-09-07 @ 21:09:37
URL: http://alfmina.blogg.se/
Postat av: jessica

hahaha, tööönt xD

2008-09-08 @ 07:05:44
URL: http://chessicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0