tisdag

kunde knappt gå upp ur sängen imorse. gosh, styrkan på måndagar sitter verkligen i hela veckan. men jisses, idag var nog värre än någonsin. har fått kämpa bara för att kunna gå idag, smärta! men nu är iaf skoldan över - skönt. morgonen började med ett löppass, gick jävligt trögt i början men sen gick det bättre. efter det var det svenska och engelska, daniel hela dan. på svenskan satt jag och jullan i bibblan och jobbade med talet, kom väl inte så långt med det tyvärr, men jag har iaf lånat två böcker. så jag får väl sitta med det under påsklovet och pinas. engelskan gick hyffsat fort för jag, julia och frida skrattade nästan rakt igenom hela lektionen. det var ruuligt ;) får väl göra klart eng. uppg nu som vi skulle ha gjort i skolan .. ooups! tihi . sen vare IGU och det var redovisning. inga kommentarer om det .. förutom att frida och anna var duktiga :D
    efter skolan tog jag en sväng upp till eurostop. insåg ju idag att jag inte har några vinterskor, och jag ska upp till fjällen om två dar där det är liiiiite mer snö än det är här. smart? nja det tål att tänkas på. men jag hittade iaf inga, (rensa bort vintern på en gång, GÖR DET) förutom några skitfula kängor typ. men jag får väl åka upp och köpa dom, för det är bara att inse fakta - jag kan inte gå med gympadojjor varje dag där uppe.. nej.
   något annat? nej, bara att det är otroligt fint väder och jag blir bara sååå glad av det!

förresten så var helgen tråkig som sagt, men söndan vägde upp hela helgen och det slutade mycket bra ändå :D <3

Kommentarer
Postat av: din lilla julia

du var också duktig ju! :-)

2009-04-07 @ 21:16:35
Postat av: julia

du var också duktig ju! :-)

2009-04-07 @ 21:17:04
Postat av: Anna

eller hur du var muy duktig :)

2009-04-07 @ 21:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0