bästastebästaste

jag vill bara säga att jag känner mig så lycklig. Fast varför skulle jag inte egentligen? Jag har bästa vännerna, en underbar pojkvän och skönaste familj och släkten. Dessutom har jag sommarlov än så länge, och jag gillart!

I veckan har det hänt rätt mycket ändå. Måste ju börja med att säga att poolpartyt var jävligt kul, tycker jag iaf! :D hoppas ni andra tycker samma sak tihi. amanda stannade lite extra och det var så mys att va med henne igen. frida och anna har heeelt klart gjort mina dagar, om inte typ hela veckan! och jag blev himla glad över att prata med julia igår, hihi.

jag kom precis hem efter att ha varit med käraste anna och frida typ hela dan. vilket har varit superkul! åh va jag älskar lov, älskar att vara ledig, älskar att umgås med de jag tycker allra mest om! och det fina vädret gör det inte mindre bra heller, fortsätt såhär så kanske man är brun tills skolan börjar. ;)

visst, det är bara en vecka kvar tills skiten börjar. men på nåt sätt ska det bli skönt. skönt att komma in i rutinen igen, och självklart att träffa alla!! dessutom är jag lite spänd på hur det kommer bli. nya tränare i skolan, och lixom ja.. överhuvudtaget att börja tvåan. jag och frida satt och prata om det häromdan, asså det är 91ernas sista år.. det är sjukt om man tänker efter.!
     somliga har två år kvar..
    
haha, men det är fine för mig. är så inte redo än att bli ni vet, vuuxen. nu vill jag bara leva i nuet, och helt enkelt bara njuta!
hej och godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Julia

jag håller med dig, på sätt är det skönt att ha ett tag kvar! nu ska vi precis som du skrev LEVA I NUET!! love you jessan

2009-08-09 @ 17:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0