fotomodell, vad är det?

ja men hej, imorse började språket. och nej, jag har verkligen inte saknat det! usch va tungt det kommer bli iår dessutom, och med ny lärare. hej marcela! .. senare var det fotografering dårå, kändes INTE bra. men ja, nu är det bara att vänta och se på resultatet. efter skolan var jag fotomodell en gång till. med matchkläder och allt fotades jag och en 96a i Skånela, på Märsta byggmarknad. Vi kommer väl antagligen hänga där lite senare..

nu är det träning snart. TRE timmar mina vänner. jag får ju tyvärr inte göra nåt med benen ännu *sadface* :( så jag får sysselsätta mig på annat sätt.
imorgon är det sovmorgon till halv ett, vilket vi sååå gillar! men innan ska jag till mats också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0