måndag imorgon igen


ja, man var ju lite trött under slutet av dagen men så kan det vara ibland. nu är iaf helgen slut, och imorgon börjar en vecka med skola igen. lite dåligt samvete har jag, för det känns som att jag har tjockat & småätit hela tiden under helgen och dessutom inte tränat någonting. Det gör det inte bättre heller att jag inte har fått springa på hela veckan. jag blir galen nästan!

helgen har iaf bestått av mys med pojkvän, mys med kompisar, tittande på handboll, bio och plugg. så skönt, med andra ord :) nu ikväll tittade jag och mamsen på alladin, vilken var minst tio år sen jag såg sist. det kallar jag disney! nu ska jag ner och titta på "Vad blir det för mat?" och sen ska jag bums i säng. ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0