inge mer jullov

skolan är igång igen. men tänka positivt ska jag göra! bara typ 7 veckor till sportlov, efter det 6 veckor till påsklov. sen en massa lovdagar, sen SOMMARLOV!!! men jaja.. en dag i taget?
idag vare typ chill. teori istället för handbollsträning, och sen psykologi (zzzzzz). har en artikel jag ska skriva till imorgon också, ska försöka göra färdigt den nu snart, men nu äre vänner. paus? JA!

btw, i måndags hade jag myskväll med frida, denise, anna, jullan, hampus, viktor och tim. vi sjöng singstar, kollade film, käka tårta och ja.. vad mer? hade mysigt. men det var roligt, slutade i katastrof och blev bra igen! så tack för att jag fick komma <3 det får göras om?

ikväll ska jag iaf till vikinga och kolla handboll. byebye

Kommentarer
Postat av: julia

Bra du gjorde som jag sa och skrev lite, haha.

och ja! Det måste göras om :D<3

2009-01-07 @ 15:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0