hej och hå

dagen började not good. jag vaknade troligen på fel sida, för jag kände mig bara depp. när mams och paps begav sig upp till lofsdalen kände jag för att styrketräna. vilket sög stenhårt, det är såna stunder man undrar varför man håller på - när det bara går asdåligt och man vill bara gå under jorden. senare umgicks jag lite med bästa mormor och arne, nu äre bestämt. lofsdalen på torsdag efter min tid hos kiropraktorn.

vid två-tiden åkte jag till knivsta och träffade denise :) hennes kompis Madde var också där, och vi åkte in till Uppsala, käka lite/fikade och sen till new yorker, sen hem igen. denise skulle sen vidare till rasmus så jag drog hem. började förbereda kycklingwook som jag och syster skulle äta till middag. medans jag väntade på att hon skulle komma hem från träningen gjorde jag lite rörlighetsövningar, och sen gick jag ut och gick lite med katterna. det var mys, det var en fin och solig kväll med mina älsklingsvarelser. haha. myspys!

Nu har jag haft en trevlig kväll med syrran, imorrn ska vi på bio! Baksmällan. najs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0