shosan!

sitter i hallen med mina sköna vänner fredric och viktor, (datanerds) hoho. jag har precis haft ett samtal med malin the idrottspsykolog. det gick bra, och jag har fått lite hemläxa. väntar på hampus som typ har prov eller nåt. ska till honom en stund idag innan jag ska hem och plugga lite skit.

måste bara säga att lördagen hemma hos malin var helgrym! det var så underbart roligt och mysigt och jag har saknat det så länge. när vi skrattade sådär som bara vi kan göra, så kände jag verkligen hur mycket jag har saknat dig min älskade. <3 helt enkelt, en underbar kväll med prat, robinson, STAR WARS (höjdpunkten, jisses skrattar fortfarande. parodi? haha) & slutligen barnhemmet, på spanska (lugnt, jag snacka med anna och den SKA va på spanska malin hihi). morgonen bestod av bakning av scones & tittande på vårat favoritprogram VÄNNER såklart! i love it. det jag försöker komma fram till är att det var en helt underbar kväll/natt/morgon hos dig. tack för det :D det behövdes verkligen att umgås med dig, my oldest friend hihi. <3


it has always been you

Kommentarer
Postat av: felicia

avis :(

2009-03-25 @ 18:55:55
Postat av: Malin

It has always been you too<3 Det var helt fantastiskt underbart att träffa dig igen på riktigt liksom, <3<3

2009-03-26 @ 12:50:35
URL: http://jussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0