,- RUBRIKER ÄR ÖVERSKATTAT



har fingret på delete-knappen. ska jag, ska jag inte?
usch, varför är allt så mycket enklare när man bara tänker - och inte när man väl ska göra det?


jaha, onsdagkväll igen nurå. fan va tiden går fort alltså! idag hade vi två träningspass. handboll på morgonen, vilket alltid är lika roligt. eller ja, oftast iaf! jag och froudie moooodie var awesome idag! aight girl? på fysen var det dags för succéduon igen, och vi kämpade på bra! men ja, det kommer snart.

först gick vi ju faktiskt i skolan. det var rätt chill, vi degade som vanligt i ljusgården. (är glad att vi har bytt inneställe faktiskt, trivs bättre i ljusgården... "där jag kan lukta på blommorna") anyway.. rille-raket-onsdag var det ju. men hans lektion gick också rätt fort. tyvärr började han babbla om något nytt, vi som är mitt uppe i plugget till provet. som jag förövrigt bara vill gråta över bara jag tänker på det.. men what to do? det är ju bara att göra sitt bästa. jaja, efter RR-the man chillade vi ännu lite till i ljusgården. alltid lika skönt & roligt när man har bra sällskap. till sista var det dags för fysträning. denna gång inte med Niklas dock, han var bortrest (?). kanske till ett exotiskt land, kanske på blind-date, eller tja.. kanske på kurs? den som lever får se helt enkelt. men vi hade iaf tennis-johan som röst att lyssna på idag. det var bra och jobbig fys kan jag meddela. lite pinsamt när jag titulerade honom "hey grabben!.." ooups! hoppas han glömde det lika fort. det var iaf roligt och jag och min söt-frida peppade på varandra satan. jag gillar't!

sitter faktiskt och försöker fibbla me shakespeare-saken. helst av allt skulle jag bara vilja krypa under täcket och värma mig. funderar på att välja det alternativet snart. imorgon är det iallafall sovmorgon hur som helst. ska bli skönt! hoppas jag får sova bara. men nya tag imorgon, ha det bra tills dess!

Ciao Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0