orkar inte med tårar

just nu känner jag inte för att göra speciellt mycket.
faktiskt så vill jag inte göra någonting annat än det jag gör nu,
ligga i soffan med min gröna filt runt mig och titta på vänner.
fan, känner mig som en urdragen disktrasa.
jobbiga ord som jag egentligen inte vill höra, hörde jag igen.
och den här gången nya dessutom.
men jag kan inte tänka på nåt annat.
varför just nu? den här veckan har varit pissig, humörmässigt..
varför mår jag dåligt över allt det här just nu?
antagligen för att jag har insett det nu.
insett att det är över på riktigt.
jag saknar det så det gör ont,
och jag känner mig så ensam. lämna mig inte!

fan, önskar fortfarande att allt var en mardröm.
att du skulle sitta bredvid mig just nu och hålla mig i handen,
och skratta sådär hysteriskt till vänner-avsnittet.
du vet det där när Joey ska lära sig franska? hysteriskt roligt! ...

jag vet att det kommer gå över och blablabla.. det kommer nya.
men nej. så känns det inte just nu.
fan ännu en gång, vet inte vad jag ska ta mig till.


du var mitt allt.



Kommentarer
Postat av: Anna

Jessica jag vet att du känner dig ensam. Men det är du inte! du har oss, alla dina vänner! Hör av dig om du vill ses, ha kul!

2009-10-16 @ 17:16:45
URL: http://alfmina.blogg.se/
Postat av: emma

syssling.. jag vet hur tungt det är.. du får höra av dig när du vill, om du vill prata eller så. jag finns alltid här älskade syssling! <3

2009-10-16 @ 17:50:37
Postat av: sandra

Jag finns här för dig! Och du är absolut inte ensam! <3

2009-10-17 @ 01:47:37
URL: http://saandrastark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0