tisdag, cougar town!


idag hade jag lite kvalitetstid med mig själv. jo men visst sörrni. jag tänkte att det var dags att ta tag i mitt liv så jag drog iväg och lämnade lite CV här och var. jag kände att det var på tiden, dock var jag förmodligen väldigt sent ute så jag har inga höga förhoppningar. nu behöver jag iaf inte gå runt och känna mig lat för att jag inte gjort något.
som pricken över i:et så blev det lite njutande shopping på vårt närbelägna H&M. en skjorta, kjol, bh och linne införskaffades. lite sved det i plånkan, men det får jag ta igen sen.

imorgon är det onsdag. vilket bjuder på mycket trevligt. (och otrevligt?)
sovmorgon, handbollsträningen inställd. börjat tolv, drass med Danne. Coopertest... buhu, ruggigt. sen hem och dryga mig lite innan det är dags för möte i hallen med "nya" (gamla) tränaren. efter det blir det nog en sväng till väsby som det ser ut nu. hihi.


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

aaaw sööta tjejer!

2010-04-27 @ 20:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0