stekiga jävlar


14 grader och spöregn?! kan det vara så illa hemma i lilla Sverige? oj vad bra jag mår av att vara här just nu haha. här är det typ 27 grader, blå himmel & strålande sol! tack väderguden.

idag har det varit en superseg dag. eller hur madds? varför vet vi inte riktigt. morgonen började redan klockan kvart över 8 iaf, då jag gick ut och sprang. fyfan va tungt det var idag kan jag säga och helt slut var jag efter! men god frukost på det och sen var det woop iväg till lite affärer. hittade ingenting idag, vilket kanske var bra eftersom jag har shoppat loss totalt innan. vi var iaf väääldigt trötta och efter lunch begav vi oss ner till stranden. idag fick det bli fina & stora stranden. underbart var det! smockat med folk och rörelse, men trots det däckade vi totalt. shiet va skönt det var! superfina bilder fick vi till också, schweet! om ni har tur kanske jag delar med mig lite av dem tihi.

nu sitter vi här hemma, tar det lugnt och äter lite chips. om en stund blir det middag. det var nån korv i baguette. madde är helt till sig över det, så det blir nog gott! haha. imorgon ska vi till nåt kometnedslag som finns här någonstans. ska bli väldigt intressant tycker jag faktiskt. lite sevärdheter måste man ju faktiskt hinna med när man ändå är här lixom.



ser vi ut att ha det bra eller vad?

Kommentarer
Postat av: Madde H

Super seg dag hahaha men shiiit va gott det ska bli med korv i baguette. jag längtar!!

2010-08-07 @ 19:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0