23 december

min gårdag




gårdagen började igår med en julavslutning med klassen och resten av skolan. där möttes jag av härliga klasskamrater och mina två favoritidioter som hade klätt upp sig dagen till ära, som ni ser på de översta bilderna. julspexet av lärarna var en fröjd för ögat kan jag meddela. att se fullvuxna karlar, där ingen är speciellt vältränad, med korta kjolar och bh dansades till mikrofånkåt. dagen KAN inte börja på ett bättre sätt! det är guld!
resten av dagen spenderades med frasse på Kina, och sen blev det lite julhandel på det. hon köpte bland annat en gran, som hon inte hann klä innan hon for till rimbo på kvällen. men vad gör det? en trevlig dag var det iallafall, och på kvällen väntade ett träningspass. vi hade väldigt roligt denna gång och skrattade mycket. dock är det extremt kallt typ ... överallt. tillochmed innanför dörren, som ni ser på sista bilden. nej, nu börjar jag bli trött på kylan. fan, över 20 minus hela dagarna. man vill ju inte gå ut !

men idag är den dan före dopparedan iaf! jag har varit igång i stort sätt hela dagen så nu är jag helt jävla slut. började med bak med min syster, sen fick vi åka ut på ärenden med mormor och arne. 2,5 timmar senare är jag slut i både huvud och kropp. och inte var det till att vila när man kom hem ... NEJ NEJ. på med bakningen IGEN & en massa julklappsinslagning. dock är jag lite stolt, för jag slog in ALLA julklappar själv iår, och inte blev de så jättefula heller! efter det blev det mera bak, så för ungefär en halvtimme sen blev vi klara och NU sitter jag i soffan. har precis ätit en skinkmacka, ett glas mjölk och det är dags för uppesittarkväll. har redan spelat två bingospel och det är ju SÅ kul. har totalt glömt bort hur det var att spela bingolotto. det är ju underskattat!

så, imorgon är det dags.
julafton är här. shit, kan inte fatta det ännu. tiden har gått alldeles för fort. men ska bli mysigt. ska bli riktigt mysigt att umgås med släkt och vänner under årets bästa dag.

så jag hoppas ni alla får en riktigt
GOD JUUUUL!


Kommentarer
Postat av: Madde H

God Jul Jessica

2010-12-24 @ 09:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0