onsdagkväll


nu skriver jag bara för att. bara för att få bort det där deppinlägget som har visats i alldeles för många dagar nu. redan onsdag är det också, och jag ligger i min übersköna soffa och kollar på greys anatomy. har pluggat historia ganska flitigt halva kvällen, men har en hel del kvar ändå.

träningsvärken sitter fint kan jag meddela. nu har vi gått in i en period utan matcher, så det blir istället en hel del fys. ungefär som en försäsong mitt i säsongen. då kommer man vara sådär härligt trött i stort sätt hela tiden. ser konstigt nog fram emot det.


grattis till bästaa anna idag som klarade sin körkortsteori som hon kämpat med.
ett steg närmare körkortet bruden!

nu ska jag återgå till teven.


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

åh tack tack tack så jättemycket! :D

2010-12-08 @ 23:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0