min dag kort och gott


idag är det den 8 mars. idag kunde jullan säga "i övermorgon". ja, i övermorgon är det dags. 2 månader senare är det min tur. shoho, som man brukar säga!

ja, idag har vi tränat som vanligt. handbollen gick helt okej, fysen däremot kan vi glömma. vad har hänt med mig?
vi hade skoj skoj i duschen efter träningen ändå. jag diggar vårt gäng. jag diggar det råhårt faktiskt.
på samhällskunskapen som varade i två timmar gjorde vi inte allt för mycket. mest prat blev det.
det blev en trevlig lunch med miranda och madde, inte varje dag man gör det inte!
vi blev utslängda från samhällen av tyskamänniskor, men inte gjorde det oss något.
istället kirrade jag och julia lite extra med overallerna. visserligen var det mest jullan som gjorde nåt vettigt, men vi spånar tillsammans iaf hoho. vilka hard-working-asses vi är!
när jag kom hem åkte jag spark, vilket var ganska svårt eftersom snön börjar försvinna lite smått (äntligen).
resten av dagen satt jag bara framför teven innan träningen.
i hallen träffade jag jenny, vilket känns som evigheter sen. såå roligt!
träffade dessutom lillen (malin) som varit och schtekt i abu dhabi i en vecka.
på träningen sprang jag mest. men det kan vara bra att göra också.

nu sitter jag hemma och funderar på att krypa ner i sängen.
imorgon är det bortamatch mot Irsta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0