lofsdalen 2010




nu var ännu en skön jävla roadtrip till ända. jag och mina fina tjejer tog vårt pick och pack och drog i onsdagseftermiddag, efter anna och fridas halkkörning. vi hade musik i högtalarna hela vägen, regnet sipprande på rutan och mörkret utanför. jag måste faktiskt säga att det var rätt mysigt. men ännu mysigare hade vi när vi äntligen kom upp till stugan i kära lofsdalen. då blev det en "middag" med lite småplock, helt gudomligt gott måste jag säga. resterade del av kvällen bestod av hårfärgning, film, mys och sovande.

vi har som sagt haft två fina dagar uppe i norr. kyligt väder men ganska mycket sol. långa och härliga promenader har vi hunnit med, filmtittande framför brasan, sällskapsspel, massor av ätbart, bowling (som vi inte ska tala högt om) resturangbesök och en hel del glädje och skratt! tack tjejer för den här helgen, ni är guld värda!

har ännu en dag kvar på lovet. den här kvällen skulle ha spenderats på KC, men det blev ändrade planer. och det var nog bara bra tror jag. för jag är trött, och då får jag spara mig ännu lite till till den 27 då det smäller hemma hos rebecca haha. men nu är jag som sagt hemma och ska ta det lite lugnt även imorgon. men när veckan kommer så ska jag köra på som vanligt. kanske, förhoppningsvis, har jag fått lite nya krafter till skolan, träningen, livet.



Kommentarer
Postat av: Din bästa Anna

TACK FÖR EN GRYM RESA! :D och självklart ska du vara astaggad till den 27e HALLÅ!!! :D

2010-11-06 @ 21:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0