det är så logiskt alla fattar utom du

vad är det för skillnad på finnar och pormaskar? ja, inte fan vet jag men nån sort av dom härjar vilt i min panna just nu och orsaker mig bara lidande. pappa kommer alltid med sitt klassiska skämt: "har du en finne? då får du inte skjutsa på cykel höhö", vilket inte alltid uppskattas lika mycket. jag ligger just nu och försöker prova alla möjliga huskurer för att få ner dess rodnad en aning. blir tokig! varför kan inte min kropp bara inse att jag faktiskt fyller 20 om några månader och lämnar den jobbiga tonårstiden, och där finnar är inkluderat, bakom mig.

för övrigt sitter jag och är lite avundsjuk på min vän Amanda som får fira in år 2012 in the big apple, NYC, New fucking York! men jag ska verkligen inte klaga, jag ska nämligen fira i Odensala. vilket alla vet är typ Märstas motsvarighet till Las Vegas iallafall, och det är ju inte dåligt! vi ska nog gambla en hel del imorgonkväll. eller vad säger ni tjejer? jajjemen, trerätters, vin, spel, dans och slutligen champagne på tolvslaget. hur bra? tamefan, årets sista dag imorgon. kan ni fatta det?
hur mycket jag önskar att mitt hår var mörkt och nyfärgat nu, ja den diskussionen kan vi ta en annan gång. men varför ska man klaga när man har sköjnaste utväxten på halva håret? jag menar, två färger i en. hur bra?
jag är egentligen tvärt emot speedad just nu, och borde sova. men jag behöver något annat att tänka på än vad som just nu försiggår i mitt huvud så därför gör jag det jag gör bäst. skriver om helt random saker. för ja, lite random är jag ju faktiskt.

peace out dudes, and big love to you all!
imorgon jag komma vara normal igen

Kommentarer
Postat av: Hon som ska försöka kirra nyårskyssen

Haha du är så söt!! Love yaaaa

2011-12-31 @ 13:12:58
Postat av: amanda

saknar odensala lite sådär, går inte att jämnföra med the big apple!

2012-01-07 @ 06:29:05
URL: http://amandaanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0