skön dag


bloggen verkade ha fuckat upp sig litegrann. så mitt förra inlägg hamnade längre ner i listan, men det verkar ha ordnat upp sig!

idag har varit lite av en "ta-hand-om-mig-själv"-dag. jag vaknade alldeles för tidigt för mitt eget bästa, men tog en hyffsat lång och mysig morgon med god frukost och tv-tittande. sen tog jag mig en sväng upp till HM för att shoppa loss lite. och det blev en hel del. två par byxor, två tröjor och en cool kavaj.

efter den shoppingrundan kände jag mig redan bättre till mods, och jag tog mig även tid för lite solning på Brunos. grymt skönt idag! somnade till för en stund, och tiden gick väldigt fort. med nya kläder och en aning brunare nyans i hyn så kände jag mig riktigt fräsch för en gångs skull. nu längtar jag bara tills mina ögonbryn är som de ska, och tills mitt hår börjar göra som jag vill. dessutom hörde jag en fågel som viskade i mitt öra och sa att mina käraste denise har varit snäll och ritat en myra som jag så småningom tänker tatuera. jag är very excited på att se den imorgon!

annars händer i mycket. musik strömmar ut från mina högtalare, som vanligtvis den här tiden. jag borde skriva klart min IGU-uppgift, men väljer att skjuta upp det - som vanligt. jag har träning ikväll, som alltid. det mesta verkar vara som vanligt! en skön dag har det varit, förutom att Matte C kan ta sig ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0