vinst


igår hade jag en supertrevlig kväll hos madde, med massa härliga tjejer. det bjöds på underbart god mat, och ännu godare cheesecake. förutom detta var det "sanning eller konsekvens", mycket prat och skratt och sen även lite dans. en jätterolig kväll, som tyvärr inte slutade så sent. men det var som sagt kul ändå! och en välbehövlig god natts sömn fick jag.


idag begav vi oss till Linköping där RP stod för motståndet. efter en hyffsat lång bussresa var iaf jag lite trött i kroppen. men man var snabbt igång. det visade sig bli en ganska spännande match till slut. onödigt spännande. till slut drog vi det längst strået och vann med ... 22-19 tror jag. ännu två nya härliga poäng. jag vet inte statistiken, men obesegrade den senaste ... 5 matcherna tror jag. känns grymt måste jag säga. nästa helg står lidingö för motståndet.


halva nöjet med dessa bortamatcher är bussresorna med tjejerna. det är så sjukt jävla roligt kan jag meddela! det här med lagsport är underbart, svårt att ersätta sina lagkamrater. det är en speciell relation. tyvärr fick jag åka hem idag, medans de andra drog vidare till frace, för att sen dra ut. lite ångrar man för tillfället att jag tackade ja till matchen imorgon. men det ska bli kul det med - lira lite m9, förhoppningsvis göra lite mål. skulle höja mitt självförtroende en aning! och det vore g-rymt.

 


love you guys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0