Dag 14 – Det roligaste jag vet

skratt. det är det roligaste jag vet. skratt. vare sig det är mitt eget eller någon annans så älskar jag skratt.



det absolut bästa jag vet är att göra andra människor glada, och att få dem att skratta. känslan som uppstår när jag vet att jag har fått någon att dra på mungipor skulle jag inte byta ut mot någonting i världen. jag fullkomligen älskar att få andra människor på bra humör.

"ett gott skratt förlänger livet"
det måste vara sant. jag vet hur det är att vara på nedersta botten. jag har varit där, alltför många gånger och fiskat upp negativa tankar. men av att skratta mår man bra. framför allt när man får göra det med folk man tycker om, så att man verkligen menar det. och det kan fanimej vara en av de saker som räddat mig. glädje och skratt. det är alldeles för underskattat stundtals, man skrattar ju omedvetet. och jag gör saker omedvetet som får folk att skratta, och folk gör saker omedvetet som får mig att skratta. it's just how life goes.

märker ni hur jag babblar igen? ja, det mina vänner är något jag verkar vara jävligt bra på. att rinna ut i sanden. men det jag vill få sagt med detta inlägg är att det roligaste jag vet är skratt, och framförallt att få andra människor att skratta. känslan är underbar och man kan själv inte sluta le åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0