home again

hemma igen. det känns som att vi var där typ en dag eller nåt. men det är skönt att komma hem också faktiskt. nu väntar en ny jobb- och träningsvecka. som det ska vara helt enkelt. efter jobbet idag ska jag göra en sak som har varit på tal om länge, men nu är det dags. jag berättar inte just nu, utan det får komma i efterhand.
vi kom som sagt hem igårkväll. då åkte jag och syrran och handlade direkt. jag har bestämt mig nu för att ändra min kost. jag ska ta bort mjölken igen, för att se om min hy i ansiktet blir bättre. dessutom ska jag försöka att hitta alternativ till vitt bröd, pasta, ris och kanske även potatis. jag måste sätta mig ner och titta igenom detta. men igår började jag lite smått med att köpa soyayoughurt, och imorse åt jag även havregrynsgröt utan någon mjölk alls. vi får se hur det går, men det är ändå ett steg i rätt riktning att jag börjat ändra lite. hur som helst, när vi kom hem så ställde jag mig på crosstrainern ett tag och det var skönt att röra på sig. sen var söndagkvällen fulländad.
gammal bild, men du är så fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0