onsdag

så var det onsdag. igen.
jag har varit riktig seg idag. började redan imorse då jag aldrig riktigt blev pigg. hela dagen har jag varit lite som en zombie dessutom. inge bra alls! däremot passade det ju faktiskt bra att vara det just idag. för vi hade nämligen spökfest på dagis. jag hade dagen till ära piffat upp mig litegrann till en ängel (läs: jag kastade ihop en gloria igårkväll av lite ståltråd, diadem och glitter). hur som helst var alla barnen utklädda och fina. det är roligt att se hur vissa föräldrar verkligen går in för det.
det var en rolig och annorlunda förmiddag. det bjöds på saftbål, frukt och salta pinnar. sen var det vekligen fezt, och hej va vi dansade. ENBART till Eric Saade dessutom (anna, du skulle älskat det). trots detta så var dagen tyvärr väldigt seg, och jag somnade till och med på rasten.



Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

åååh jag skulle velat vara där :) dock inte bara för saade utan även för att se dig och de söta barnen utklädda :) hihi

2011-11-09 @ 20:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0