godmorgon alla glada!

klockan är snart 8 och jag har redan hunnit med att vara ute på en promenad, se solen gå upp bakom alla träd, duschat och fixat mig och har även precis ätit en god frukost bestående av havregrynsgröt. på TV:n är det "Vakna med The Voice" och jag har fortfarande lite tid att bara sitta i soffan och ta det lugnt, filosofera och tänka lika på framtiden. för igår var en trevlig dag, med sol och fint väder + ett givande möte i Uppsala med två braiga tjejer. det här kommer nog bli riktigt bra, riktigt bra.

Idag ska jag börja på mitt nya jobb för övrigt. Jag har inte hunnit berätta detta eftersom allt har gått så fort. i söndagskväll hade jag en 75% anställning på ett företag som receptionist. på måndagskvällen hade jag tackat ja till ett heltidsvikariat fram till årskiftet på ett dagis i Väsby. det gick väldigt fort allting, men det känns bra. det kommer nog bli bra tror jag. jag ska dessutom vara på småbarnsavdelningen så jag ska lära mig byta blöjor idag. det är lite smånervöst faktiskt, men det går säkert också bra till slut hihi.
pigg chey


Kommentarer
Postat av: madds

Svar:

Haha ja myran, jag var i Odensala igår och fotade lite!

Du vet, jag är uppväxt där! hihih :)

2011-09-30 @ 11:42:44
URL: http://blogg.veckorevyn.se/madds

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0