2 poäng

påväg hem från Borlänge. 2 poäng tog vi här uppe i norr, en riktigt skön vinst. det var härlig stämning hela matchen, och vi var helt enkelt värda de där båda poängen. nu väntar en typ tre timmars bussresa hem. en lång dag har det varit, men strålande solsken i Borlänge är helt okej det med.

jag och Bella har införskaffat oss världens största chokladboll... vi ska faktiskt dela på den, annars hade vi nog rullat fram. 10 spänn kostade den för övrigt, och då får det kanske vara värt det att äta lite extra kalorier? Eller?

vad säger ni om denna? kanske skulle jag ha behövt spela lite fler minuter för att vara värd denna. äh jag tar ut mig imorrn istället hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0