onsdag

onsdagar är den dagen då jag jobbar, åker till SATS och tränar och sen får ta igen mig eller hitta på något kul. jag gillar onsdagar. det är alltid lite energihöjande att veta att man kan få åka hem ikväll, eller man får tid till att vara med någon man tycker om. det är en helt okej dag helt enkelt.
idag var jag lite smått en zombie på jobbet. men hann ändå med en hel del. bland annat blev det en utflykt till sjön, och trots att jag förfrös mig om både tår och fingrar så är det rätt skönt att göra något annat ibland. efter jobbet åkte jag till SATS där jag träffade jullan. jag hoppade från den ena crosstrainern och det ena löpbandet till det andra innan jag till slut hamnade bredvid henne och det blev lite roligare att promenera just idag. sen tog vi oss an ett pass med bodypump. jisses säger jag bara! vilken hårdkörning... men det var riktigt bra träning. synd bara att man kände sig som en riktig rookie bland alla brudar med mans-armar + att instruktören skulle förklara bland annat benböj och bänkpress för oss som att vi aldrig gjort det förut... hihi. tokigt!
men höjdpunkten var iallafall att jag fick träffa dig idag,
trots att det inte blir alltför mycket socialt prat när vi ses såhär
så är det alltid lika trevligt och välbehövligt

Kommentarer
Postat av: julia

DÖD i kroppen... men kul var det ändå! och bilden får man ju inte lite minnen av :) öööööland <3

2012-02-02 @ 14:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0