Tjejerna<3

vill ägna ett inlägg till två fina vänner. två riktiga kämpar, som vet hur det är att vara skadad och ta sig tillbaka. som båda två har hjärtat på rätta stället, både på planen och utanför.

Miranda och Frasse. det finns förmodligen inte ord som gör saker och ting bättre när det är såhär. det är då man som medspelare och framför allt vän bara kan göra det man kan och krama om, för att göra det bättre för en sekund eller två. med det här inlägget vill jag bara att ni ska veta att ni är aldrig ensamma, och det finns alltid en stöttande axel eller lyssnande öron hos mig och hos andra när det känns riktigt tungt! Och jag vet - JAG VET - att båda ni tar er tillbaka, starkare än någonsin. jag tror på er, och skickar över mina varmaste kramar och pussar till er en kväll som denna!

jag sänder en extra tanke till Frasse redan inorgon, då det är dags för operation. Lycka till fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0