fast vi är väldigt väldigt många, räknas alla som en del

imorse gick låten "jag är gud" i mina högtalare här hemma på rummet. en låt av självaste Martin "E-type" Eriksson himself där han tolkar Eva Dahlgrens ursprungliga låt. några timmar senare sitter han i egen hög person i en av våra soffor på jobbet. närmare bestämt vid bord nummer 3, vid fönstret med utsikt utöver landningsbanorna. han drack äppeljuice, käkade pasta och kallade mig fröken. trevlig prick det där. ja, man träffas alla olika sorters folk på Arlanda kan jag meddela iallafall. men idag tänkte jag att efter det här jobbet ska jag stänga in mig på nåt rum nånstans och jobba all... by ... myself. jisses vad trött jag var på människor idag. hungrig som en varg, och påväg till lunchstället så var halva jordens befolkning på ett och samma ställe, nämligen där jag skulle gå. suck, sådana tillfällen önskar jag att jag var 50 cm längre och hade röstresurser utan dess like. 
 


 
från i lördags; ny favoritklänning från Cubus 149 kronor...vilket jävla kap! 
 
jag borde egentligen sova som en stock just nu, för imorrn är det jobbdags igen. men boken lockar så mycket! läser för tillfället Lars Keplers andra bok Paganinikontraktet... SPÄNNANDE!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0