fett hjälte jag är!

klockan är 16.35... jag har snart varit vaken i 13 timmar. imorrn är det dags igen. ÖPPNING! men vet ni vad? det är fanimej bara allsång en dag i veckan, en gång om året... så skansen here I come!! 
 
japp, you heard me. om en stund tar jag mitt pick och pack och åker in till Soliden för att titta på bland annat Tomas Ledin, kan det bli bättre? återstår att se... ja, jag har gått upp 4-5 sen i söndagsmorse, och ska fortsätta göra det imorgon. ja jag vet att när klockan ringer imorgonbitti kommer jag gråta blod inombords och tänka "jag slutar" (det har jag nämligen gjort varje morgon i tre dagar nu...) men vad gör det? man lever bara en gång, och jag ska börja ta vara på många sekunder och minuter!! så skansen, älskade Måns Zelmerlöw, Brallan&Annsen... HÄR KOMMER JAG!
 


önskar jag kunde hitta en bild från förra årets Allsång (som för övrigt var det bästa jag sätt på länge) men juste... mina bilder är borta. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0