härligt med ledigt

sitter för tillfället och käkar magnifik tonfisksallad på uteplatsen. Australien och brallan fick mig att börja äta tonfisk a.k.a kattmat. det får jag nog tacka för, för det är väl bra att äta. eller? det är för övrigt toppen med lediga dagar såhär mitt i veckan. igårkväll hade jag en världsbäst kväll med två av världens bästa människor utan tvekan. vi käkade grym middag på O'learys (för jag får inte nog av den resturangen eller vadå? ) och åkte sen en sväng till våfflan och hade det lite mysigt. jag fick så mycket positiv energi att det räcker och blir över för att orka resten av veckan. idag var inte sämre. har precis kommit hem från ett träningspass med mollancool på S to the ATS. känns skönt! pricken över i:et skulle väl vara om det kom en liten tjej med små fötter springandes med sina föräldrar i släptåg när jag sitter här och äter i min ensamhet. ryktet säger att de är hemma från sin lilla semester. Mys! Annars så kan man faktiskt ibland undra varför man känner sig så lat. när man efter ett träningspass på helbra av alla endorfiner som sprutar. apropå det älskar jag min cykel!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0