joråsåattee

 
söndag. 1 juli. you name it. en av favoritmånaderna på året is here. jisses lixom, vad tar tiden vägen? (standardfras från mig..) jag har hunnit med en hel del sen förra gången jag skrev. har varit på älskade Öland med några tjejer. vädret var inte riktigt något att hurra över varje dag, men det var några dagar av skööön semester. nostalgikänslor svallade upp då och då, och man insåg att fan va bra man haft det. hur glad man borde vara åt allt man fått, allt man varit med om och alla vänner som stått en nära. saker och ting förändras, det är så det är med tidens gång - inget konstigt alls. men en tripp till Öland, det är ett måste varje sommar. eller vad säger ni?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
jag har tyvärr inga bilder från årets Öland för tillfället. Har för tillfället Annas superdator och smygkikar genom hennes bilder istället. mycket trevligt! 
 
hur som helst, nog om detta. jag har ju faktiskt haft en så kallad 20-årsfest alldeles nyligen. för att vara exakt så pågick den faktiskt för ett dygn sen. jag hade sett fram emot att samla mina finaste vänner på ett och samma ställe och bara njuta av det fina vädret och ha roligt. fina vänner hade jag, fint väder fick vi och roligt var det. självklart önskar jag att jag hade tagit allt lite mer med en nypa salt, dansat lite mer och njutit av sällskapet medans jag kunde. men huvudsaken för mig var att folk hade roligt, och det verkade som att mitt mission blidde complete. fler sommarkvällar de kommande månaderna och jag kommer må som en prinsessa. 
 
(bilder kommer, eller vill ni verkligen se dem hihi?)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0