Trött chey

efter ett tolv timmars arbetspass ligger jag äntligen i sängen. fötterna värker och ögonen är trötta. Har varit en ganska omtumlande dag om jag får säga det själv. det har visserligen varit lagom mycket att göra, men som vanligt får jag en smula panik när jag ska göra nåt jag inte kan. den här gången var det att stänga tillsammans med någon som aldrig jobbar på fyran förut, med andra ord var det lite som att stänga själv. dessutom har jag skrivit på ett kontrakt för fast heltidstjänst i 6 månader framöver om inget annat händer innan dess. imorgon är jag iallafall ledig. då vankas trevligheter. OM jag mot förmodan kommer upp i tid ska jag bege mig till sats innan det är dags för härlig massage. sen blir det mys med en massa fina tjejer om jag får ihop min dag som den ska hihi! En till mysig sak är att mamsen har semester så man slipper vakna upp till ett tomt hus och får sällskap hela dagen. Heja mamma! :* nu är det dags för ett kapitel i boken,,, kanske två eller tre... innan ögonen går ihop. GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0