Hard work

klockan är strax efter halv nio och jag ligger i sängen, med sovbindel redo och John blund svävandes över mig. inatt ska jag börja dra mig mot jobbet innan folket ens har gått hem från KC. Weird?

den här dagen har jag spenderat pengar. skulle köpa ergonomiska skor till jobbet, men eftersom jag ännu inte är riktigt säker på om det är på detta jobb jag kommer vara på om någon månad så kände jag inte för att punga ut 1600 spänn (speciellt inte när jag precis innan inhandlat mig en klänning och två par byxor... hmm). jag gjorde även nytta och bytte mina älskade Line-glas. för övrigt älskar jag cervera och vill ha ALLT där inne... ge mig en egen bostad så jag får börja använda grejerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0