Utkast: Juni 6, 2012

tack käraste familj att vi åkte på en fantastisk weekend till Italiens vackra huvudstad. det var precis vad jag behövde just nu. att få komma iväg och bara njuta utav ert sällskap, fina sevärdheter och otroligt god mat och dryck.

Rom var som det låter... helt fantastiskt. Att äntligen fått se Colosseum, Fontana di Trevi och Vatikanen. det är något jag sätter högt upp på min lista. varmt har det varit den här helgen också. riktigt soligt och varmt. vi verkade välja helt rätt helg att åka från Sverige har jag förstått? hur som helst, vi har haft det bra. riktigt bra ska jag självklart säga. men nu blir det inte mycket flyg på ett tag. eller, vem vet? ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0