7 mars

jag sitter här på jobbet. just nu inser jag jag har mindre än en vecka kvar att jobba. usch va vemodigt det börjar bli... på tisdag slutar jag lixom. jisses va tiden har gått fort, och vad bra jag haft det. i början var det lite upp och ner, innan jag kom in i allting, men tiden det här halvåret har känts så bra och det har gått så himla fort. nu på slutet har det ju varit toppen när Anna varit här också.

ikväll ska jag ha en skön onsdagskväll hade jag tänkt. efter jobbet tänkte jag ta mig en sväng på SATS, för att sen åka hem, laga mat till päronen och sen bara chilla framför teven hela kvällen. dubbelavsnitt av greys anatomy - behöver jag säga mer?

min gulletjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0