bra helg

kan ju inte säga annat än att min helg har varit toppen. den har varit lugn och skön, men jag har samtidigt fått mycket gjort. den började på bästa sätt när jag fick finbesök av anna som kom och förgyllde min fredagskväll. hon drog även slaggen i sängen bredvid och vi vaknade därför upp på lördagsmorgonen för att spendera dagen i stora staden. toppenväder var det, och vi fick med oss en hel del bra saker hem. hur bra som helst med andra ord.

min dag fortsatte sen i Uppsala där jag tog mig an en handbollsmatch. HK71-HF SIF var lagen denna dag. 60 minuter senare stod den 15-30 på tavlan, vi stod som segrare och det hade varit en rolig och annorlunda match. jag fick lov att visa mina gamla 9-meters-skills då jag tog mig an en utmaning som vänster9. för er som inte fattar... tja, synd för er. men jag gjorde hur som helst 5 baljor och jag hade himla roligt på planen.

min kväll blev inte sämre den när jag tog en sväng till finaste sanna och hade mello-mys med henne och sara. det blev god mat och massa ost och kex. hur toppen som helst helt enkelt. ofattbart vilka fina tjejer jag lärt känna.



en fin söndag har det ju trots allt varit också (med tanke på att jag vaknade imorse och fick se kritvita träd, och känslan jag fick var att jag ville börja störtgråta). jag har spenderat den mestadels i min garderob, men bästa bella som kom och joinade mig över en lunch och sen i vikingahallen där vi fullkomligen spöade Arbrå i den nästa sista matchen i serien... jag blev även superglad över att få spela, men den historien ska jag ta en annan gång. nu är det dags att dra slaggen snart, måndag imorgon igen och det betyder öppning på jobbet för min del.

talk to ya lateeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0