JULLAN 20 år

men hur snygg får vara? det här är min sjukt fina vän Jullan som dagen till ära fyller hela 20 år.

grattis till dig min finaste Jullan. jag hoppas att din dag har varit helt fantastisk, och att kvällen kommer bli minst lika bra. du är en av mina bästa vänner, och så kommer det alltid vara, vi har varit med om mycket. dåliga saker, bra saker, oförglömliga saker - grejer som jag inte delar med någon annan delar jag med dig. och jag hoppas att jag aldrig förlorar dig min vän, det skulle medföra ett stort tomrum.

Så ännu en gång- ett stooooort jävla grattis till dig Julia Nielsen! ikväll är det all about you <3


Kommentarer
Postat av: julia

men hur söt är inte du då? TACK för igår, det var grymt! kunde inte haft en bättre födelsedag med alla nära och kära runt omkring mig! tack för att du var med och gjorde dagen så bra min fina vän :)

2012-03-11 @ 14:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0